30 svar

1. Jag hatar och vara sjuk.
2. När jag har feber kan jag inte stå still.
3. Jag hatar att duscha och bada.
4. Jag haaatar fisk.
5. Jag är jävligt kallblodig.
6. Jag fyller år om typ 3 månader :D
7. När jag var liten skrev jag dagbok vaaarje dag!
8. Jag älskar att få sms!
9. Jag gillar min hårfärg, därför färgar jag det aldrig!
10. Jag är inne på fb MINST 20 ggr per dag.
11. Jag älskar att blogga.
12. Jag är kär -.-
13. Jag skulle inte vilja vara längre än vad jag är, ibland kanske.
14. Jag älskar och se på gamla filmer eller serier.
15. Jag älskar min nya klass!
16. Jag har jääätte torr humor.
17. Jag är ganska nöjd med min kropp.
18. Jag älskar cola.
19. Jag stör mig så in i h*lvete på vissa folk som går runt och håller med om allting, och sen så gör den exakt tvärtom om vad den sagt.
20. Jag är SKIT rädd för cancer!
21. Spindlar, som ni vet är jag så sjuuukt rädd för!
22. Där en spindel suttit/vart går jag aldrig på/vid.
23. Jag absolut hatar ostbågar.
24. Jag tycker veckan går fort efter tisdag.
25. Jag älskar blodpudding! mumms!
26. När jag är ledsen sätter jag på musik det första jag gör. 
27. Jag tänker mycket...
28. Jag hatar att ha kjol på mig, usch, det är så fruktansvärt fult på mig!
29. Jag blir jätte ledsen när jag förlorar, börjar gråta då och då tom xD haha!
30. Förra vintern tillbringade jag julen på Teneriffa!

Puss



Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0