Upside down

Hej!

Nu är jag hemma från Sofia. Hon hämtade mig på stan vid halv 1, och då drog vi direkt till stallet. Där träffade vi Pauline, och vi pratade lite med henne, och sen så tog jag bilder på alla fina hestar!
Sen när vi gick in i stallet så såg vi en häst ligga i Rosetes box, och det var så grymt skönt och sen en häst ligga i hennes box. Den låg ner, pga. magvärk! Och idag var det ju precis en vecka sen Rosete dog också :'(
Det var lite läskigt faktiskt. iaf så satt vi vid datorn den mesta delen vi va, och sen vid typ halv 3 hämtade pappa och brorsorna mig. Och då stack vi till willys och handlade.
Nu sitter jag och smsar, men kvällen blir väl ganska lugn, tv-tittande osv. :)

Puss



Bilder kommer på måndag, om jag kommer ihåg det :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0