SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN!

98 an om Nu kör vi!!:
1. Vem är den snyggaste/snällaste killen i din klass?
2. Vilken kille i din klass är du bäst kompis med?
3. Vem är din favorit häst?


26 Oktober, 21:49
Svar: 1.Det där var en riktigt svår fråga! Jag har hamnat med så sjukt bra killar, så den frågan kan jag nog inte svara på, tyvärr.

2.Dom jag känt längt är Hampus, Casper och Simon, så det får nog bli dom :)


3.Min favorit häst är Sessan!


Tack för frågorna! :)

Anonym om Nu kör vi!!:
tack du!:)

min fråga vart bor du?:)



Svar: Jag bor på Sveriges största ö, gotland! :)

Tack för frågan!

Fanny om Nu kör vi!!:
sv; jaa kom på det precis när jag skicka ;D Okej! Red i traume förut :) japp jag går på södervärn! Får ta lite andra frågor också då :)

1. hur länge har du ridit?
2. gillar du mest dressyr/hoppning/fälttälvan/NH? :D

26 Oktober, 23:33

Svar: 1.Jag har ridit i ca 4 år, kanske lite till!


2.Jag älskar hoppning, men dressyren blir mycket roligare när jag själv blir bättre, så dom två ligger på delad 1:a plats faktiskt! :)

Tack för frågorna Fanny!

Bea om Nu kör vi!!:
1, vilken killkändis är snyggast?
2, vad älskar du mest att göra?

:D <3



Svar: 1.Oj, det var en svår fråga... hmm... Alltså Zac Efron är ju en riktig heting, och jag älskar hur han är och hur han skådespelar, så det får bli han! :)



2.RIDNING! Men jag älskar också att fota!


Tack för frågorna gumman! ♥


Alma om Nu kör vi!!:
Varför hyr inte du en häst eller ponny på rävhagen? :)

27 Oktober, 13:39

Svar: Vi har inte råd tyvärr :'( Min pappa är arbetslös och mamma kan inte betala allt... Så det är därför, men annars skulle jag har gjort det! :)



Tack för frågan Alma!



julia om Nu kör vi!!:
om du fick välja en superkraft,vad skulle de då vara?

27 Oktober, 15:33

Svar: WOW, det där var en riktigt svår en... men jag tror tankeläsare! Det har jag alltid velat vara, men annars osynlig eller att kunna flyga! :D



Tack för frågan Julia!


R om Nu kör vi!!:
beskriv din drömhäst!
vill du hålla på m. hästar i framtiden? Varför/varför inte?

27 Oktober, 19:06
27 Oktober, 13:15
Svar: 1.Min dröm häst ska vara en arbetsvillig häst, som är bra i både hoppning och dressyr, och mysig i hantering och över huvudtaget, men ändå lite envis och en utmanade häst! Helst vit eller svart ska den också vara! haha :)





2.Ja absolut! Men det vet jag tyvärr inte om jag kan göra.. Jag har problem med min rygg, och det påverkar min ridning grymt! Min ryggrad växer snett, och det betyder att benen är olika långa, så att det ena blir "överbelastat" och då blir det så att jag får jätte ont i ryggen.
Men aja, återgår till din fråga nu :D:
Varför jag vill är för att jag äälskar hästar över allt annat, och jag tycker det är så grymt kul och rida och sköta om hästen, så det är väl dels därför, men sen så vill jag verkligen bli hur bra som helst inom ridningen, och bli som dom i tv, osv :D haha!



Tack för dina frågor! :)

Jennifer om Nu kör vi!!:
Är du kär i någon just nu?
Hur länge har du bloggat?
Hur länge har du ridit?
Bästa ögonblicket/upplevelsen som har hänt i ditt liv, och som har med hästar att göra?

Saknar dig, hoppas vi ses snart! Puss!




Svar:1.jaa.. hihi
2.Jag har bloggat i ungefär 2 år :)
3.I ca 4 år.
4.Jag tror det är ifrån Gannarve när vi red ner till havet och jag fick rida på Cockie! Huuur härligt som helst! :)



Saknar dej med Jennis, jaa hoppas verkligen, puss! Tack för frågorna! ♥

Josefin om Nu kör vi!!:
Jag kan ställa om du ställer till min frågestund!
Vilken skola går du på?
Favoritfärg?
Favoritmat?





Svar: 1.Jag går på Solbergaskolan.
2.Röd, svart och vit (mest röd)
3.Pannkakor! :D



Tack för frågorna.

Sofia :) om Nu kör vi!!:
1. Vilket djur gillar du mest av katt,hund eller hästar? Varför gillar du mest det djuret? :)
2. Vad vill du bli när du blir stor? Varför? :)
3. Vill du färga håret? Vilken färg isf? :)
4. Vilken läsk gillar du mest av fanta, sprite eller fanta exotic?
5. Vilket godis gillar du mest? Varför? :)
6. Vilken är din favorit mat? :)
7. Vilket är ditt favorit program? :)
8. Vilken är din favorit film? :)

Nu blev det iaf några frågor :)

Love you <333
Puss <3333





Svar: 1.Hästar ofc, men katt och hund kommer inte långt efter!



2.Veterinär, helt klart, jag vill kunna hjälpa djur!



3.Njaa, jag tänkte ju göra det, men jag ångrade mig, jag kommer bara ångra mig när jag har gjort det. Men om jag skulle gjort det hade jag gjort det nästan blont, lite mörkare kanske :)


4.Sprite!


5.CHOKLAD! Det är så gryyymt goott! :D


6.Pannkakor.


7.Vampire Diaries!


8.Jag gillar jätte många, men en film jag tycker är lika bra varje gång jag ser den är: "She's the man".


åååh, tack för frågorna gumman! Loveu2 ♥


toffsan<3 om Nu kör vi!!:
1.vilket är ditt favorit djur?
2.var vill du prao:a nästa gång?
3.vart skulle du resa om du fick resa vart du ville?
28 Oktober, 12:33

27 Oktober, 21:51
Svar: 1.Hästar!
2.Antingen stallet eller veterinären! :)
3.NY heelt klart!

Tack för frågorna gumman! ♥


random om Nu kör vi!!:
nämn 4 killar som står dig när och som du tycker är snygga och så..


Svar: Dom som står mig närmast är nog: Robin, Elias, Simon och Hampus! :)

Tack för frågan!


Felicia ;) <33 om Nu kör vi!!:
Hej Emmis!
1. villken hårfärg vill du ha??
2. vad är det favoritämne?? :)
3. vaf är din favoritfärg?? :D LÖL
Kram/fellis <33333
29 Oktober, 18:26
28 Oktober, 15:57

Svar: Hej Fellis!
1.Lite blondare än jag har nu! :)
2.Svenska och HK.
3.Mina favoritfärger är röd, vit och svart (mest röd.)

Tack för frågorna! Puss ♥




Tack för frågorna alla! Det här var huuur kul som helst när det blir mycket frågor! Det kommer säkert upp en frågestund snart igen, och självklart kan ni ställa frågor när som helst, jag svara på ett helt inlägg! Puss och ha en bra lördagskväll!


PUSS!


27 Oktober, 21:29

27 Oktober, 21:27

26 Oktober, 23:04

Kommentarer
Postat av: felle :)

:D <3

2011-11-02 @ 16:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0