Jag behöver inte dig, jag kan stå på min egna ben.

Rubriken säger allt. Tyvärr. Jag är så himla trött på att du "spelar" hela tiden. Jag behöver inte dig, verkligen inte. Du gör bara så att jag mår dåligt, riktigt dåligt. Om jag skulle fått bestämma hade jag bestämmt att jag aldrig träffat dig, du har gjort mig så illa till mods, men nu är det slut med det, jag är riktigt less på det!
Du förlorar bara på det, du förlorar vänner på det. Och vänner ska man hålla hårt om. Jag kan just nu inte föklara hur mycket jag hatar dig, så inlägget får ta slut här.



Kommentarer
Postat av: Sofia :)

Finns alltid gumman ! <33333

2011-10-25 @ 21:52:41
URL: http://mmyyliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0