GLAD TJEJ SITTER HÄR! :D

Heej!

Är jäävligt glad, lite personligt sådär, så därför tänker jag inte ta upp det här, men jaa, HAPPYFACE :D
Idag har jag varit på stan med Sofia, vi tittade lite eftersom det var rea. Och jag hittade en tröja som jag ska få imorgon! :D yay. Och sen käkade vi på donken. När vi kom hem var jag och Fia hos mig, och vi typ gjorde ingenting, snackade och lite så, och jag packade också eftersom jag är hos pappa i helgen.


Jag tittar på AFV nu, och vi har precis käkat klart. Det börjar droppa in bra med frågor nu! Tack så jätte mycket!
Imorgon ska jag upp tidigt eftersom jag och Fia ska till Rävhagen och se på när Alva, från Gannarve ska tävla i dressyr med Mango! Ska bli huur kul soom helst att få se henne och träffa henne igen! ♥
Btw, sitter just nu med en salva på ryggen (en sån där som bränner för jävligt) för jag har aldrig i hela mitt liv haft såhär ont i ryggen, har problem med den, så det är därför ^^ FML.

Oj, inlägget blev ganska långt, så nu blir det bilder:


-tröjan


Fin hest




-Rebeccas place

Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Söt häst :)

2011-11-03 @ 23:12:38
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0