Du finns inte i mitt liv, utan i mitt hjärta

Hejsan!

Är hemma från ridningen, och jag kan säga: Den b-ruden kaaan riiida! Fia var så otroligt duktig ikväll, gick verkligen suuuper! Och så har jag tagit some pics. Jag ska strax gå och käka, ganska sent, men aja.
Imorgon i skolan ska vi ha någon orientering på morgon -.- HATAR orientering, fattar inget av det, men det är mer som en frågesport imorgon som tur är. Efter skolan är det då ridning för min del! :) Och det är hoppning!!
Är så sjukt taggad! Och med Princess ♥ Ska bli skit kul.
Nej nu får jag gå och stoppa i mig något i magen, hörs mer imorgon! Puss









Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Aw! :* Taack :) Du är också skiiiiiiiit bra på att rida <333333 DU ÄR BÄST GUMMAN! <3333 LOVE YOU! <333333

2011-10-04 @ 19:57:45
URL: http://mmyyliife.blogg.se/
Postat av: Sofia

Du är SÅÅÅ JÄVLA bra p att ta bilder <33333333

2011-10-04 @ 19:59:04
URL: http://mmyyliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0