Beckiiis!

Tja tja!

Förlåt för den uuurkassa uppdateringen, men efter skolan följde jag och Sofia med Rebecca hem till henne. Där har vi gjort allt möjligt, tagit massa kort, målat naglarna bl.a .. Jag kom hem för en pyttestund sen, och nu sitter jag i soffan och myser. Imorgon ska jag och bror byta rum! Jag ska få det största för första gången (och vi har bott i den här lägenheten ända sedan jag föddes), så jag är jävligt glad, tror det blir jätte bra! :) Sen ska mamma bort och hjälpa Fia och dom eftersom dom ska flytta till en större lägenhet typ 100 meter bort, och då följer jag nog med dit! Får se hur uppdateringen blir den här helgen, eftersom det kommer bli mycket slit och arbete med allt flyttande! Btw, HÖSTLOOOOV!!! :D


-haha.. ikväll


-Grrr! xP



Puss och godnatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0