50 svar

Bara för kul, tänkte jag skriva 50 sanningar om mig. Ni behöver inte tycka det är kul att jag gör det här, men bara för att jag ska ha något och göra, så gör jag det det.

1. Jag har varit på Kanariöarna typ 5-6 gånger.
2. Jag har varit i Italien :D
3. Jag är beroende av fb, som ni kanske vet.
4. Just nu tittar jag på Big Brother.
5. Jag älskar killar med antingen jätte bruna ögon, eller skrikande blå ögon.
6. Jag har spelat gitarr.
7. Jag gillar mitt utséende ibland.
8. Jag vill va som vissa andra människor.
9. Jag älskar chokladkakor.
10. Jag har ganska bra självfortroende.
11. Jag har gått på gymnastik i typ 2 år?
12. Jag haaatar människor som snackar skit bakom ens rygg.
13. Jag och Sofia har känt varandra ända sedan vi föddes.
14. Utan djur skulle jag typ dött.
15. Jag blir så grymt j*vla förbannad, det går inte och förklara hur sur jag blir när jag ser videos eller bilder på djur som bli misshandlade.
16. Jag trodde det skulle bli mycket värre att börja 7:an än det var.
17. Jag samlar på finger ringar! :D
18. Den här listan är svår.
19. Jag tänkte sluta rida när Gina blev såld..
20. Jag saknar sjukt många..
21. Jag är lättirriterad och ganska långsint.
22. Vår förra klass vann Krullis Cup! :D
23. Jag älskar sommar!
24. Fredagar är bäst!
25. Jag kommer inte ihåg "mitt liv" utan Bella ♥
26. Jag är äldst i min nya klass.
27. Jag är typ aldrig sjuk.
28. Jag har aldrig träffat min morfar, och det skulle jag verkligen vilja ♥
29. Jag är ganska lat.
30. Jag är moster :p
31. Alla säger att jag och min mamma är lika ^^
32. Jag har och kommer ALDRIG röka eller snusa.
33. Jag vill inte ha barn, isåfall adoptera.
34. Jag älskar bensinlukt!
35. Jag har svårt att förklara mina känslor, både för tjejer och killar. (och när jag skriver tjejer, menar jag "kompis-band")
36. Jag ÄLSKAR och dansa och sjunga!
37. Jag vill bli skådis och artist men det jag allra mest vill bli är veterinär!
38. Jag börjar få slut på idéer!
39. Jag saknar mina gamla klasskompisar och parallel-kompisar SJUKT!
40. Jag kan typ äta huuur mycket som helst, utan att gå upp ett skit!
41. Jag har aldrig blivit mobbad, och det är jag jävligt glad för.
42. Jag har en riktigt ful ovana, tänker dock inte berätta den, för den är pinsam!
43. Jag har aldrig varit förälskad.
44. Just nu är jag KAAAANSKE kär...
45. Jag älskar pannkakor! jummie!
46. Jag har mer chans att få diabetes än andra..
47. Om jag inte ätit på ett tag, börjar jag skaka och bli svimmfärdig.
48. Gurkan är min stora förebild!
49. Jag älskar och titta på "Americas Funniest Home videos"
50. Gannarve-minnet är bland det bästa minnet jag har! ♥



Poss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0