Bamse ♥

Jag satt och kollade på "Marley & me" , och varje gång jag ser den börjar jag gråta. Alltså i slutet, jag pallar bara inte. Det är EXAKT som när vi tog bort Bamse, fast vi bokade tid osv.
Alltså jag var väldigt liten när vi tog bort honom, men alltså jag kommer ihåg den dagen som om den var igår. Jag kommer ihåg känslan när jag förstod att jag aldrig skulle få se han igen, det gjorde så fruktansvärt ont. Och jag gråter alltid till den filmen pga han.
Annars skulle jag nog pallat att se den filmen utan att börja gråta, men det går bara inte.

Det får bli ett till "sörj-inlägg", det är bara så himla skönt och få skriva av sig!
Iaf så saknar jag han enormt, och jag skulle göra VAD, och jag menar VAD som helst för att få se han, bara en pytte gång. VAD som helst.

Älskar dig gubben, du kommer ALLTID finnas i mitt ♥, alltid!!!





Älskar dig, mest!


Jag lever för dig! Bara för dig!

Puss!


Kommentarer
Postat av: fanny, :)

Känns jätte bra att du finns här! Du kan ta mitt nummer, så kanske jag gör det någon gång, för det handlar om jävligt mkt beslutsångest och behöver en hjälpande hand! Vi känner knappt varann, men ändå känns det som om vi känner varann jätte bra! Mitt nmr står i e-post fältet! <3

2011-11-05 @ 17:38:16
URL: http://grimma.webblogg.se/
Postat av: Alma

Asså vi fick ta bort våran hund, hon blev tretton år gammal, och jag hade henne hela mitt liv. Tills jag var elva år gammal, för då avlivades hon. Asså vet att det är ashemskt. För när man har levt med nån hela lovet typ :'(

2011-11-05 @ 20:11:51
URL: http://almaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0