Bästa Princess!

Tjena babes!

Det var länge sen! Har levt livet, u know ;)
Nej men jag har inte tid att "blogga" nu (sleep time), så mina dagar får visas som bilder:


-igår, måndag.


-idag, på NO:n, vi smälte tenn.


Du & Jag, LaVie


Världens finaste häst. Du betyder allt.

Dagens ridning lite snabbt:

Det gick så förbannat bra ikväll! Det var bra för mig, jag behövde det, av personliga skäl.
Hon gick super fint, huur mjuk som helst, snäll i hanteringen också. Gullig som alltid! Hon är helt enkelt bäst.
Vi tränade på galoppombyten, som vi gjorde en och en.
Vi skulle vända in och göra snett igenom och i slutet ändra galoppen. Första gången fick JAG göra det, vilket gick jätte bra, och det var super häftigt och känna hennes galoppombyte! Annars har jag bara suttit på Super och gjort det. Men lixom hennes rygg "guppade" upp och det var huur coolt som helst!
Sedan när vi gjorde det några gånger till, så tyckte hon det var så sjuukt kul, att hon bytte av sig självt, vilket var liiite tråkigt, vill ju testa och klara det själv ;)
haha! Älskar dig babe ♥

Puss!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Frågestund på bloggen :3

2011-11-30 @ 20:39:13
URL: http://barbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0