Breaking Dawn-CHEEECK!

Tjena

Nu har jag precis ätit klart och kommit ur duschen. Ridningen ikväll gick inte alls bra, eller jo, ibland. Det gick till och från. Men jag red iaf på Sessan, och hon ville inte riktigt samarbeta, och sen blev mina vägar riktigt dåliga ikväll. -.- Aja, det blir säkert bättre nästa gång. Hoppas.
Från och med imorgon så följer vi inte schemat resten av veckan! :D Jävligt skönt kommer det bli.
JUSTE! Jag har precis bokat 2 biljetter till "Breaking Dawn" till mig och Tove! Dom har sänkt åldersgränsen till 11! :D HAPPYFACE.


Världens finaste chey!


(L)


Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Jätte fina bilder! :)



(Bytt blogg)

2011-11-17 @ 18:18:28
URL: http://barbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0