Saknar dig faktiskt, riiiktigt mycket..♥

Hejsan.

Jag vaknade vid halv 10 ungefär. Och sen dess har jag legat framför datorn och glott. Nej, men jag har försökt och få över en video från hoppningen, då jag red Caramia! Jag har inte fått till den ordentligt ännu, så ni får den här på bloggen lite senare.
Vid typ halv 2-2 kommer Tove hit, och då så går vi ner på stan med Sofia och går lite där :) Och sen är det BIIO! :D yeah.
Igårkväll, förresten:

Så gick jag och Fia dit vid halv 7. När vi kom dit åt vi, och pratade i typ en timme, det var huur mysigt som helst, och få sitta där med alla gamla giirlzen + Embla. (Går i Elviras, Vendelas osv, nuvarande klass.)
Sedan så tittade vi på idol, käkade chips, ostbågar och barsa myste. Det var en jätte bra kväll, men underbart sällskap!

Jag ska börja göra mig i ordning nu, så vi hörs senare! puss


Saknar dig faktiskt, riiiktigt mycket..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0