Let the music play

Hej!

Dagen har varit sooft! Vi började med matten och det var ju skit, men på so:n redovisade vi lite om tv:ens historia, där vi fick E, inte jätte bra, och då fick vi sluta typ 30 minuter tidigare än alla andra! :D
Och sen på Svenskan fick vi typ sluta 20 minuter tidigare, av ingen anledning alls, så det har varit chill ;D
I helgen ska jag till pappa, och på lördag ska jag och Fia vara funktionärer på Rävhagen. Blir ganska kul, tror däremot att jag kommer frysa ARSLET av mig. Iaf så är Tove hemma i helgen, så jag kommer vara med henne också en hel del.
Nu ska jag lägga mig ner i min sköna säng och sätta på någon film, hej!


www.nolife.se

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0