killlen: " jävla slampa, det finns inget värre än dig " tjejen: " jo en sak är värre... det är att jag blivit kallad din flickvän "


Hejsan!

Jag stannade hemma idag, jag har så himla ont i mina bihålor! Bihålsinflammation next? Nej tack!
Iaf så har jag varit inne på datorn hela dagen, men jag har inte orkat eller velat blogga :D
Jag har tittat på gamla "Ponnyakuten" avsnitt! Och sen så tittade jag på "Never Say Never" förut, hjärtskärande den där filmen alltså... Satt här och grät.. :$ Helt amazing vilken barndom! Vill också ha det så :(
Ha så många talanger osv... Han har ju typ allt, och kan typ allt, fusk!
Pappa kommer hit snart och han skulle köpa med sig något gott!
Puss!
Världens finaste ♥
Finis! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0