Killar ser oss tjejer som böcker. Om inte omslaget ser bra ut så bryr de sig inte om innehållet.

Hæ! (hej, på isländska)Oj, känner att det börjar bli riktigt dålig uppdatering här.. iiinte bra. Har kämpat så oerhört på den här bloggen, så nu får jag inte lägga ner. Och det kommer jag inte göra heller :)
Dagarna i skolan har varit riktigt roliga och bra. Imorse tittade vi på någon film om en Indiska tjej som blev adopterad och ville veta mer om sin bakrund osv, vem hennes riktigt mamma var och blabla..
Sen så åkte vi till ishallen och åkte skridskor, och jag ramlade aldrig! :D hehe.
Sen var det bara trampa till skolan igen och gå typ hela ringmuren ^^ (vi hade tipspromenad.)
Fast jag hade riktigt roligt sällskap, så det var lugnt. (Lungile, Jorunn, Arvid, Muri, Tove och Sofia.)
Och sedan fick vi gå hem. Rätt så chill dag, fast vi har rört oss som fan. Bra de :')

Ikväll har jag varit med bästa b-rudarna! Vi har hittat på massa skoj, lekt som små ungar! :') HA-HA!



SOm jag alltid säger: fuul.

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0