fml

Sry för den dåliga uppdateringen, men livet har sugit lite osv... Har helt enkelt inte orkat bloggat.
Mår lite sisådär, tänker på mycket och det påverkar en hel del, skolan tex. Vill inte gå dit och massa skit..
Inget som har hänt där, men det är bara en massa andra prylar som ställer till det. Mår bara så jäkla dåligt.
Nu iaf så har jag kommit hem från en toppen kväll med girlzzen! Vi var tvungna att göra läxorna tsm.
Nu iaf så sitter jag med världens huvudvärk och ska lägga mig i sängen.
Puss, hejdå. Bloggar när jag orkar/vill/kan/har tid -.-
tack för att du finns, du är min drivkraft här i livet, helt serri ♥

Kommentarer
Postat av: fanny :)

finns alltid om du vill prata <3

2011-11-09 @ 21:21:00
URL: http://barbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0