Breaking Dawn ♥

Hej!

Min dag:
Jag och Tove vaknade vid typ 9, och då låg vi och garvade som fan, i typ en timme. Sen så gjorde vi inte så mycket mer, vi pratade och gjorde oss i ordning. Pappa och Bella kom hit vid typ 12, och då bakade vi lussebullar.
Vid typ 1 så gick jag och Tove till bussen och därifrån åkte Tove hem.
Sen så har jag och Sofia varit en pyttestund nu. Hon ska se Breaking Dawn ikväll. Mamma och Robin också, så jag kommer vara helt självi 2 timmar.. jÄÄtte kul.. Jag laddar väl ner någon film eller liknande.
har inge mer och skriva, så vi hörs efter plugget imorgon -.-


Vill se iiigen! ♥


Kommentarer
Postat av: Toffsan<3

JAA! Vi hade riktigt mysigt gumman!<3<3<3<3<3

2011-11-21 @ 19:43:58
Postat av: Emma

Ja, det var jätte mysigt! Puss <3

2011-11-21 @ 20:13:46
URL: http://hhjaartat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0