Att man kan sakna någon så mycket att det gör ont, it sucks.

Ibland dyker du upp i mitt huvud, bara sådär, poff! Så är du där, och så sitter du kvar där också, för du betydde så mycket för mig, obeskrivligt mycket. Just nu, innan jag började skriva på det här, så tänkte jag på dig, och undrade ifall du faktiskt lever, om du faktiskt finns på jorden, eller om du är där uppe och tittar på mig just nu? Det är det värsta, att jag inte vet, vet om du ännu finns vid min sida, här på jorden. Den tiden du fanns här hos mig, var nog den bästa tiden i hela mitt liv, jag kände att någon fanns vid min sida, någon jag kunde lixom "prata" med, för det gjorde jag med dig, jag har beskrivit i mina dagböcker hur mycket jag faktiskt älskar dig, och hur mycket jag saknar dej.
Jag gör det inte längre, men precis när du försvann så gjorde jag det, och det står flera sidor bara om dig. Jag har dig på video, och det värmer varje gång jag tittar på det. Jag har inga tårar kvar som jag kan gråta ut, för dom är slut, för dig är dom slut. Jag har redan gråtit slut på dom.
Jag älskade dig så innerligt, och att jag aldrig skulle se dig mer, det gjorde ont, riiktigt jävla ont.
Jag har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv, jag skulle sluta rida helt enkelt. Ni kanske vet vem jag syftar på? Inte Jamie, nej nej, Gina ♥ Men jag kämpade, min mamma tvingade mig till stallet, och jag fortsatte.

Sen kom min älskling och räddade mig, hon verkligen RÄDDADE mig. Och då försvann Gina snabbt som attan ur mitt huvud. Och det var ganska skönt, men ibland dyker hon upp, även nu, flera år efter. Jag saknar henne lika mycket om inte mer nu som då. Det är så sjukt att något kan ändra ens liv, hon ändrade mig och hur jag var, jag lovar.

Ni som läser detta får tänka: Är hon dum i hela huvudet eller!? 
Det gör inget, för jag står för det, och är det äkta kärlek så är det! Djur ska man behandla med respekt, och man ska älska dom som riktiga människor, för vi människor är djur, glöm inte det.


Du var bäst älskling, jag glömmer dig aldrig, jag lovar. ♥



Kommentarer
Postat av: Alva

Vilken fin text du har skrivit <3!

2011-11-04 @ 17:37:55
URL: http://hestoryttare.blogg.se/
Postat av: Emma Karlsson

2011-11-04 @ 17:58:54
URL: http://emmakarlssonz.blogg.se/
Postat av: Emma Karlsson

Hej, sicka ett mail till [email protected] och förklara hur ni vill att den skall se ut och vilken färg ni vill ha.

2011-11-04 @ 17:59:35
URL: http://emmakarlssonz.blogg.se/
Postat av: Toffsan<3

Du skriver så jag får tårar gumman!! SSÅÅÅÅÅÅÅ vackert! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-11-08 @ 20:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0