"Accept me for who i'm"

Hola amigos!

Har haft en ganska så tråkig lördag hittils. Sofia har varit på resturang, så jag har/kan inte vara med henne, Robin och pappa är hos farmor och farfar, dom firara typ halloween lite halvt (och jag mår inte så bra, så jag fick typ inte följa med) :P, och mamma har tagit hit tjejkompisar, och själv sitter jag i mitt rum, och har knappt något godis kvar... ^^ It sucks. haha.. man kan seriöst inte ha så tråkigt som jag.
Det ända som räddar mig är att jag och pappa vid typ 9 tiden ska vi åka till Bamses och Idas grav, som jag skrev några inlägg ner. Ska lägga en liten sak hos Bamse ♥
Jag får roa mig med fb och dunkande musik i hörlurarna, puss!


"Accept me for who i'm"

BTW, skulle ju fb blivit hackat idag! och tur som fan att dom j*vlarna inte gjorde det, mitt liv skulle rasat! Just so you know ;)

xoxoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0