20 sanningar om mig själv

1. Jag verkligen älskar choklad.
2. Jag tittar på Vampire Diaries just nu.
3. Jag har gjort mååånga dumma saker i mitt liv...
4. Både i måndags och i tisdags försov jag mig, tahaha :D
5. Jag hatar Engelska.
6. Jag vill vara tankeläsare, eller ha någon superkraft, tex. springa skit fort
7. Jag har lätt att börja gråta när jag ser sorgliga filmer.
8. Jag har fobi mot spindlar, verkligen!
9. Japp är min favorit choklad!
10. Jag är inte ofta sjuk.
11. Jag har haft sjuuuukt tråkigt idag.
12. När jag är uttråkad/sjuk osv, så garvar jag åt allt.
13. Jag vaknar alltid före Fia när vi sover över xP
14. När jag inte gillar någon mat drícker jag mycket vatten/mjölk/läsk eller vad det nu serveras :D
15. Jag har ganska lätt för Spanska.
16. Jag vill bli artist när jag blir stor, men ändå veterinär.
17. Jag gråter när jag ser bilder av djur som har eller blir misshandlade.
18. Water for elephants gjorde ont och se....
19. Jag får ALLTID långa framför mig när jag går på bio.
20. Jag har aldrig rökt, och kommer aldrig göra heller!


ooohh jäääävlar! gaammal

Kommentarer
Postat av: Emma Karlsson

Vill du ha en ny gratis design ?? :)

2011-11-03 @ 17:13:13
URL: http://emmakarlssonz.blogg.se/
Postat av: Emma Karlsson

Du bestämmer helt själv hur du vill att den ska se ut. Sicka ett mail med bilder och förklara hur du vill att den skall se ut så fixar jag det. :)

2011-11-03 @ 19:34:54
URL: http://emmakarlssonz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0