Soooffttt....

Halloj!

Nu är jag hemma från ridningen! Red älskling. Det gick super, hon gjorde små bocksprång en gång, haha, men som tur var flög jag inte av. Men hon gick fint och löd mina hjälper bra, :)
Idag i skolan var det soft, vi hade som vanligt på förmiddagen, sen på eftermiddagen såg vi på film, :
"tusen gånger starkare" efter det skulle vi på slöjd, men ingen lärare var där. Så igentligen när vi skulle slutat 3, fick vi sluta tio över 2! :) Det var skit najjs! Efter det gick jag, pappa och sofia på stan för att skaffa bankomat-kort till mig! :D Kortet kommer om typ 5 dar. JIPPI :DDDDDD
Är hungrig som as, så jag ska gå och ta något att äta nu, puss ♥


Fäller min lilla eeelllskling ♥


♥Princess Nova♥

PUSSI!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0