Hej!

Nu har jag kommit hem från skolan. Ganska soft dag. Varmt som in i h*lvete! Jag och Sofia har varit iväg och köpt glass, för att svalka oss :D det var as gott! Sen åkte hon hem till sig, för att hon ska rida idag ist! Men jag ska inte rida, det är slut för min del :( Längtar till vi börjar igen! Imorgon åker Sofia till stockholm, hon ska till sin mormor som bor i Norrtälje, och Tove är hos sin pappa i skåne, (hon har inte träffat han på 2 ÅR!!!!!) så nu är jag helt själv på gotland :´( FAN vad tråkigt jag kommer ha! Tråka ihjäl! Vet fan inte vad jag ska göra! 

Iaf så har jag fått en fråga från Alva! :)

Alva xD om BESTÄLLT! :D:
hur mkt kostade den?

Svar: Min ziperall kostade 600, men sen ville jag ha med mitt namn på och det kostar 100 spänn mer, och då är vi uppe på 700, och sen var det frakt också på typ 100 spänn, så det blev 800 :)

Ganska dyrt, men ändå inte :)

Puss!! //

31 Maj, 15:25


Kommentarer
Postat av: Alva ;)

Ok :)

2011-06-01 @ 21:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0