sjukt...

Hej Sötnosar!

Är hemma från stan nu. Idag i skolan har i sprungit Mini marathon. På 4,2 km. SPrang hela vägen på 24 minuter och fick guld! :) Ass trött var jag efter det! Sen har skoldagen varit bra, fett nice på måndag. På idrotten ska vi gå ner till hamnen och ta en glass! :D mummsss... Efter skolan gick jag, Elvira och Jennifer till Donken och tog varsin läsk. Sen kom bror dit, och sen så gick vi (Robin och jag) till frissan och klippte oss. Sa att jag ville ha snelugg och uppklippt, och jag fick det jag ville! :) Skit bra blev det (ni får bilder imorrn). Sen så gick Robin, jag och mamma till donken och åt där. efter det cyklade Robin hem och jag och mamma gick runt i affärer. Lyckades köpa två ringar! Jätte fina tycker jag. Sen så fick jag lite läppsyl och sånt andvändbart :) Sen så gjorde jag en HELT sjukt grej precis när vi skulle gå hem..... Och det berättar jag imorgon för er ;)

PUSSISAR! Btw ska vara med Malak nu, så hinner inte lägga in några bilder. PUSS och ha en fortsatt trevlig Fredag! //


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0