Morsning!

TJA!

Orkade inte blogga igår. O inte i i förgår heller... ^^ Men nu ska jag blogga mer, försöka tre inlägg om dan.
I Lördags var jag och Sofia på stan, vi köpte varsin ansisktsmask (choklad) och sen så köpte jag nya lösnaglar! :D Längtat. Sen så testade vi lite kläder. Hittade en snygg tröja, men hade inga direkta pengar till det, jag skulle köpa present till morfar också! GRATTIS I EFTERSKOTT! :) Jag köpte en mugg som det stod: "Världens bästa morfar" på och sen köpte jag lite godis som jag la i :) Sen fick han några pocketböcker (stavning?)
På eftermiddagen gick jag, mamma, pappa och Robin ut i skogen med Bella. Och efter det så åkte jag hem till Sofia och där sov jag. Vi hade kul och gjorde inget speciellt, tvingade hem mamma till Sofias mamma och hennes man :) tihi.
I Söndags var jag hos morfar och firade honom. Vi åt paj till mat, och fick en fruktårta till efterätt! Mumma! :)
Sen så gick jag hem snabbt till Sofia och plattade hennes hår. Och när jag var på väg dit, såg jag en katt, så jag tänkte att jag kunde gå fram till den och klappa den, och det gjorde jag och den var jätet fin och kelig, gjorde allt för att man skulle klappa den, så plötsligt biter den mej!!!! Asså inget litet, utan nej typ i hela handen! JÄÄÄÄVVVVLLLLAAA KATTTTJÄÄÄÄÄVEEEL!!!!! 

-.-
 På kvällen där tittade jag på Big Brother :) Hejar på gurkan! så j*vla najjs han e!! :D Sen så på natten kunde jag inte somna klokt, hade feber^^

Idag var det en ganska soft dag, den riktigt jobbiga lektionen var so:n, då vi pratade om Sydamerika. Resten har vi pratat om klassresan och om prao:en som vi har imorgon och på onsdag!! Såå skönt! :) Det blir på stallet, jag och Sofia! Hittade ju ingen annanstans -.-  Sen så ska jag kanske följa med Sofia till ridningen, men det är så grymt fint väder, så dom kanske rider ut, och då är det ingen idé att följa med. Så vi får se.


<3


mog1 ...


<3




I skogen.




HA HA


MUMMA !


mog2 ..

PUSSISAR!! <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0