Lediga!

Hejsan!

Nu är jag hemma hos mamma. Har ju varit vid pappa i helgen. Vi har tittat på Eurovision Song Contest, och fan vad f*cking arg jag blev när Sverige blev nerputtad till tredje plats! Höll på att dö. För var fan kom Italien ifrån !? Nej,,, fy faan vilket skit. Men tredje plats är ju bra ändå, för alla j**la grannländer röstar ju hela tiden på varandra, hur dålig låten än är.... aja...
Igår kväll tittade vi också på ishockey. Sverige mot Finland i final. Och Sverige förlorade med 6-1 katastrof
.
Det var däremot mindre bra.
Idag är vi lediga! Skööönt! Sov till halv 11. Vet inte vad jag ska hitta på idag. Leva på fb antar jag :D Nej, men vi får se. PUSSISAR!





You make my day ♥

Tihi ♥

..



ÅHH vad jag saknar dej ♥



//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0