Förlåt....

Hejsan Svejsan!

Ber om ursäkt för den dåliga uppdatering, men har inte orkat släpa mig till datorn. Var med Sofia en stund på morgonen, för att visa den där "sjuka" grejen... Och det var så att innan vi gick hem igår gick vi förbi en frisörsalong, och då sa jag:
Mamma=m
Emma=e
E-Mamma här kan man ta hål i öronen, tror jag...
M-Vill du göra det då?
Funderar som in i h*lvete, och så är jag så j*vla modig (a) och gör det! :) haha... Grym jag eee!!! :D haha.... gjorde inte så ont faktiskt och valde ett lila öronhänge. Så nu ska jag vänta en månad till att byta! :) Längtar....
Sen så har jag varit hemma och läst en AS bra bok, "syskon kärlek" i typ en timme?


En bok jag REKOMENDERAR! Men man blir lite smått..... "rädd", att man kan bli SÅ kär i sin bror... usch! :)

Sen så gick jag och mamam ner till stan, handlade och tittade på några öronhängen som jag kanske ska köpa i framtiden! Sen så cyklade vi hem igen. Sen har jag varit ute en stund och aa typ det :)


Malak :)






Fixade på Fia förut :)


Haha... såå snyggt! :D






Mina ringar



Ha en bra lördagskväll! Nu ska jag själv grilla... mumms! PUSS!!
//


Kommentarer
Postat av: malak

grymma tjejer :) <333

2011-05-21 @ 19:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0