Ett godnatt inlägg!

Nämen hej! :)

Oj! Det blev ett inlägg till :o aja... har inget o göra.... fast jag ska nog gå och lägga mig, ska upp typ halv 8 imorrn.... haha... på en lördag lixom ! Sjukt jobbigt! Men jag har iaf taggat till fårö! Klassresa som ni vet :D Fan det kommer blir så GRYMT!!! Längtar... ♥ Så att inlägget ska bli längre har jag ätit så himla mycket idag, så magen är typ helt uppsvälld och jag mår typ as illa :s inte bra däremot,,,, Och imorrn blir det ÄNNU mer! Typ kilo med godis, grilla marsmellows (stavning?), läsk aa allt möjligt :) Men det ska bli myss ♥


Bada ska vi nog också göra! ♥



Puss! ♥ Och godnatt! ♥


Kommentarer
Postat av: Ida Johansson

sv: I Visby, typ vid en rondell ungefär vid rondellen där man ska svänga ner till visby lasarett. :D

2011-05-28 @ 10:58:32
URL: http://ourdayforastory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0