Jag har lärt mig att ALDRIG lita på någon. Efter allt man får veta efteråt, så nej. Lär er det. Det är någon/några speciella man måste hitta. Och det är precis det jag har gjort. Två helt crazy och amazing girls som jag älskar och som stöttar mej genom ALLT! Ni vet exakt vilka ni är. Och jag vill att ni fortsätter att vara det ni är, för det är underbart att se,höra och att känna den känslan man får när man är med er. Jag skulle ge VAD som helst för att vara med er resten av livet, inget säger att det inte går, men jag vill vara 100% säker på att vi hänger ihop!
För det vill jag. Vi kan skojja om allt, och jo visst vi blir irriterade på varann och arga men efteråt skrattar vi åt allting, och förlåter varann. Så håller allt på hela tiden. Som ett kretslopp. Och man ska kunna bli sura på varann.
Det är det som också är så underbart. Jag ler när jag tänker på alla bråk vi haft. För det är så "oäkta" kan man säga. Det ända jag vill säga är att jag ÄLSKAR ER! Och jag kan inte föklara det nog. Jag är så glad att jag kan ha er här vid min sida. Det är SÅÅÅ UNDERBART! Varje sekund, minut, vecka, månad, år, njuter jag av den här tiden med er, för tänk om något händer? Någon flyttar? Senare kanske någon hittar någon annan? Man tröttnar på varann? VAD SOM HELST! Och jag vill att ni ska veta att jag kommer minnas er RESTEN av livet ♥












♥ OMG! LOVE YOU GUYS! ♥



Kommentarer
Postat av: Sofia

Aw tack detsamma sötnos ! Älskar er sötnosar :-* <333333

2011-05-25 @ 14:26:03
Postat av: Toffsan <3

Nawwwwwww! Gumman!! Jag tycker lika! Du kommer alltid vara i mitt hjärta!<3 sofia också! Älskar er sååååååå mycket!! <3<3<3<3<3<3<3<3

2011-05-25 @ 14:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0