7A...

Hejsan!

Dagen har varit bra. Jag och Sofia cyklade hem som dårar, eftersom dom nya klasserna till 7:an hade kommit i postlådan. Jag hamnade i 7A, med Tove och Sofia, Casper och Hampus, från min klass då. Sen några känner jag igen, men ingen jag skulle vilja gå med så.... Hatar detta! ÅHH ÄR SÅ ARRRGGGHH!!! Vill ha vår bästa klass!
Igår på ridningen gick det bra, jag fick Sessan igen, men jag önskade Zolito, men han skulle gå lektionen innan. Och precis när jag hade gjort klart Sessan kom Åsa fram till mig och sa att hon som skulle rida Zolito var sjuk...
Men då sket jag i det och red min älskling ♥ Men då sa hon att jag skulle få rida han nästa gång (sista gången på terminen♥). Så det var bra! :) 
Har inget mer att skriva om.... 


Dagens outfit!:
"magtröja", lindex-70:-
Linne, Lindex-70:-
Intersport byxor (namn broderat)-Köpt på nätet.




The lovely boy är ännu kvar ♥♥♥

Jag och älskling ♥


Faaaan vad jag älskar er! ♥


På matten :)

Haha... !omg!

!söt! ♥

Puss! //





Kommentarer
Postat av: Sofia <3

Älskar dig med :* <3

2011-05-18 @ 19:05:31
Postat av: Emma

<3

2011-05-18 @ 19:54:19
URL: http://hhjaartat.blogg.se/
Postat av: Lovisa

LOVE YOU EMMMA!!!

2011-05-29 @ 16:59:11
URL: http://lovisaeklofff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0