Stan!

Hola! :D

Sitter i soffan och gör inget :D Har precis ätit en fantastiskt god mat från Thai Thai! :) Alltså Thailändsk mat! As gott! <3 Var ju först med Sofia på stan, sen kände jag att jag veeeerkligen behövde nya byxor, så då åkte jag,mamma och Sofia ner till stan igen och medans vi var där passade jag på att charma mamma lite :D Och fick en leopard BH och ett par byxor! Och sen några hårsnoddar. (ni får bilder) Sen så bakade vi chokladbollar också, och det var nog dom godaste jag NÅGONSIN ätit!!! :o haha! J*vla bagare! <3 Ikväll ska Sofia sova hos mig <3



Och byxorna! :)

Lite andra bilder från idag! :


VÅR! :)







Dagens outfit!


Och Sufis outfit!


Skämtbild :D


<3


På stan :)


<3


Godaste som finns!



PUSS! Ha en bra fredagkväll! Förresten vem hejar ni på i Lets´s dance? :)


Kommentarer
Postat av: Sofia :)

Hej :) Jag hejar på Jessica och Christian dom är bäst :) <3 puzzz <333333

2011-03-25 @ 19:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0