The Winners! ♥

Helloooo! :)

Är hemma hos mamma nu för Elias (lillbror) är på simskola så är hos mamma sålänge. Pappa har inte köpt nytt internet... Han måste köpa varje gång han ska in ^^ Eller inte varje gång men nästan...
Så det blev aldrig någon bloggning i helgen....
I fredags: På Krullis...Vi vann ALLT! Vi är bäst på Gotland!!!!! ♥Bland 6:orna..... Sista matchen blev det oavgjort... så då blev det straffar i slutet. Och Joel i min klass skulle ta den... och han skjuter ju så j*vla hårt! Asså verkligen... Det bara dundrar när han skjuter xD Och han satte den. Sen så skulle dom skjuta och Hampus (vår mållis) tog den! Så vi vann :D ♥ Så j*vla stolt man är asså :D ! ♥ Känns skönt att vara bäst :D haha ! ♥
Till pris fick vi 20 kronor hämtrabatt på Byssan och så fick vi en tröja, en plankett (typ?),
I lördags: Var jag med Sofia ♥ Vi gick till godisaffären (ni får bilder) och sen så gjorde vi inte så mycket mer :) Pratade... spelade lite tennis... eller jag försökte...:)♥(min fot.) Sen så åt jag massor med godis hos pappa, det var extra pris på Willys. Och vi tittade på Melodifestivalen. Rena skiten.
I Söndags: Är jag hos mamma nu :) Senare ikväll ska jag kanske vara med Tove ♥ Sen ska jag väl inte göra mer.. Titta på ponnyakuten kanske? (SOLSIDAN OF COURSE!!!!) och Wallander :) ♥
Orkar inte lägga in bilder nu... får dom kanske imorgon :) ♥




Kommentarer
Postat av: Sofia :)

Vi ÄGER! puzzzzz <333333333

2011-03-06 @ 13:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0