Sportlovet är nu över :´(

Hejsan ! :)

Sitter och lyssnar på musik :) Swingfly-me and my drum :D ♥ Jaha... Då var sportlovet över :´( Har inte pratat så mycket om det kom jag på ! :) ♥ Har varit med på Sofias ridning ikväll och är ganska trött. Det gick bra för henne :) ♥ Imorrn är det Spanska. Och juste min lärare har kommit hem från Australien! Hon har varit där i 2 månader och har typ tat 5-6000 bilder! :o Men iaf så pratade vi typ heeela dagen om Australien.... Ganska tråkigt när man inte varit där själv ^^ Imorgon är det hoppning med Super! ♥ Ser jag fram emot!
Ni ska få lite bilder från helgen m.m....


Orm från Zoomarket...^^


Fia ^^ :)





Lördagens outift ! :)


Krullis Cup tröjorna vi vann ! ♥


När Sofia och jag var ute och gick :D





I tidningen när vi vann Krullis ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0