Krullis ♥♥♥♥♥

Hejsan ! :)♥

Sry för dålig uppdatering! Men har inte haft tid eller ork. Iaf på Krullis (igår) gick det bra..... för dom.... Var aldrig med.... För att jag vrickade foten ordentligt på uppvärmningen precis innan första matchen ^^ Så har gått med bandage .. Och inte kunde man va med. :( Men iaf så gick vi till Semifinal som är imorgon! Första matchen vann vi med 5-0, andra 3-0 och tredje 1-1! Ska kanske vara med imorgon.... men kan inte gå riktigt klokt... :( Haltar typ xD  Sofia har sovit här i natt ! Hon har hjälpt mig mycket :D Vi har inte gjort så mycket. Försökt passa lite boll XD och tittat på film o.s.v
Nu får ni lite bilder! :) :


Mitt bandage :D


Min osvullnade fot...


Och min svullnade fot...Titta på fotknölen...


Mitt otursnummer i fortsättningen....


...


Från tisdags på Donken :)


På vägen hem ... :)

Pussi! ♥


Kommentarer
Postat av: Natalie- It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har!

Du skriver intressant för övrigt.



Ta hand om dig, kram!

2011-03-03 @ 22:45:18
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0