Bella ♥♥♥♥♥♥♥

Hellu ! :)

Statistiken är lite på topp igen ! :) Bra allihopa!♥♥♥ Ni är bäst!♥ Robin har kommit hem från tandläkaren och jag tog Bella (pappa hämtade han.) och då tog jag henne :) ♥ Tittar på Magi på Waverly place! :) ♥
Idag ska jag väl vara med Sofia :) Som vanligt. Har inget annat för mig. Imorgon är det Crullis Cup som ni vet, och börjar bli nervööös :s ♥  Har inge mer o skriva....


TITTA! Vad liten hon var!!! ♥♥♥♥


Vilken sötnos!!! :) ♥♥♥♥♥


AWWW!!! ♥♥♥


Och Bella idag !! ♥♥


Sötnos !!! :) ♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Mamma

Och vad gör Bella uppe i soffan???? ; )

2011-03-06 @ 00:04:36
Postat av: Emma

Haha :D OPPPS! <3

2011-03-06 @ 12:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0