ARRG :@

Hej !

Skoldagen har varit bra. Inte gjort något speciellt. Blev bara inte LITE förbannad när jag går ut genom slöjdörren och ser att min ena vante är borta från elementet ^^ j*vla unge/ungar ! Vet nog EXAKT vem det är... :s
Så frös om ena handen gjorde jag .... Ikväll är det hoppning med Super !!! ♥ ÄR sjuukt taggad! ♥
Sofie ska nog börja hyra snart (min stallkompis) :´( Och Sessan .... ♥ Vill också hyra min älskling ♥
Aja.... Det kanske blir sista ridingen tsm med henne.... (Sofie) åhh kommer sakna dig gullet! ♥♥♥♥♥
Nej.. måste göra mig i ordning.. och äta. Morfar kommer och hämtar mig typ 20 över 4. Har lite bråttom.
Hörs kanske ikväll! ♥


Gammal bild på mig :)


Från i somras ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0