Vi äger!

Heej!

Nu har jag tid att blogga! Denna skoldag har varit riktigt rolig! Först vid tio över 9, tränade vi med Bengt (en lärare.)
Vi skulle sjunga låten "sunny" efter skolan för alla lärare på skolan, inte vet jag vrf. Men aja för han skulle spela gitarr när vi uppträdde. Sen så efter lunchen så spelade vi fotboll mot lärarna! Första halvtiden var vi urkassa, missade en massa chanser, men då stod den ännu 0-0. Lärarna vad stenhårda att köra emot! Men andra halvleken, sköt Elvira in ett mål, fatta vad glada vi blev!? Sen så några minuter tills matchen var slut, så passar jag Tove och hon passar tillbaks, så jag skjuter och det blev mål :D ! Haha! och typ hela mellanstadiet var där och såg, och alla hejade typ på lärarna, så det var skönt att vinna mot dom! Och det var det vi gjorde, 2-0 till oss :D yay! Vi äger!
Sen efter skolan, gick Elvira, Sofia, Tove, Emilia, Wilma, Jennifer och jag till Donken och åt något snabbt, för vi skulle till skolan igen och sjunga som sagt. När vi uppträdde gick det bra, men vi sjöng fel, så vi fick lixom "prata" med varandra på scenen (så gott det gick, för att det inte skulle synas) så att det skulel bli bra, och det blev det!
Vi löste det och det lät riktigt bra! Nu ikväll har jag och Sofia suttit och tittat på BB avsnitt. Bra de.
Nu har hon gått hem och pappa och Elias är här :) Dom ska nog snart åka!
Btw 5 DAGAR KVAR TILL RIDLÄGRET! HEEELT SJUKT!!!!


.....gäller det om mindre än en vecka!!!





Tycker den är riktigt bra faktiskt! Den är uppiggande!

Puss!! //

Kommentarer
Postat av: toffsan<3

nawwww!!! Va söta bilder på hästarna gumman!<33333333333

2011-06-14 @ 18:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0