Sunday

Hej hej!

Nu är jag hemma efter en låång dag! Det började med att jag gick upp typ tio i 8. Och då käkade jag frukost och klädde på mig och sånt. Sen så åkte vi och hämtade Sofia och så åkte vi ut till Dalhem (?) där Elias skulle spela fotboll då. Det var två matcher, och första förlorade dom typ med 10-1 och andra vann dom typ med 10-1 xD
Så det gick väl ganska bra? :) Sen så åkte pappa och Robin hem och jag till Sofia. Där satt vi vid datorn, gick och köpte glass och pratade lite. Sen så kom pappa och Robin och hämtade mig, och så åkte vi ut till farmor och farfar. Där lekte vi med Bella. Kastade friesbees (stavning?) och kastade lite boll. Sen så åkte vi hem till mamma och hämtade saker vi skulle ha till skolan imorrn. Sen så åkte vi hem. Och nu sitter jag här :)
Jag ska alldeles strax äta pannkakor, mumms! Imorron, i skolan blir det nog inget speciellt. Chill helt enkelt :)
Nu ska jag gå! Puss! Och så hörs vi imorrn, då jag är hos mamma! :)

Puss och ha en fortsatt trevlig söndag!


Goding!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0