Stan!



Tjena!

Nu är jag hemma från Melonen och stan! Sofia sov hos mig inatt (vi trängde in oss i mitt rum, vi har redan börjat lasta in alla saker dit pga att vi ska hyra ut i sommar.) Så det är jätte stökigt där inne -.-
Sen sov vi till 10 båda två :D  Vid halv 11 skulle Malak komma till oss, och då åkte vi till Melonen. Det var ganska lite folk där. Typ 2 pers xD Men det kom mer sen. Det var ganska kallt i poolen och den var helt grön, så det kändes lite... skumt. Men dom hade typ inte klorerat färdigt än. Vi var kvar där kanske en och en halv timme. Ser fan ut som en kräfta nu.... haha! :D Efter det åkte vi ner till stan. Där åt jag och Sofia lunch. Sen så gick vi runt i olika affärer och på h&m hittade jag en bikini! Bikiniöverdelen satt bra, men underdelen fanns inte i min storlek så fick hitta en annan som passade. Det blev bra de :) (bild kommer) Sen åkte Malak hem och jag och sofia fortsatte till Guldfynd, där jag köpte ett par örhängen. (Bild kommer)  Sen åkte vi hem, köpte glass gjorde vi också x) mumms!
Sen så bad vi hennes pappa att skjutsa oss till Ö&B för att köpa ett tält för 100 spänn , men det var ju slut,,,, såklart!
Så då åkte vi till Rusta och där hittade vi ett bra tält för 100 spänn! Så i natt blir det att tälta! (om vi får!) Kul!!! :DDDDDDD Snart ska vi nog va med Malak igen.


Chokladbollar ♥




Min bikini :D




Fan vad snygga :D ♥

Puss!! //



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka snygga örhängen,jätte fina <3333 :)

2011-06-28 @ 19:38:28
Postat av: Sofia

är det där spya eller du bakat emma ?! :P

2011-06-29 @ 11:45:11
Postat av: Sofia den riktiga ;)

Du där som heter Sofia heter du det på riktigt eller vågar du inte skriva ditt eget namn som måste skriva mitt din lilla fegis! Förresten du ser väl att det är chokladbollar annars är du j****t blind! Och jag tror att det var du som kommtenera min blogg också, och om du inte har något bättre för dig än att kommentera VÅRA bloggar så kan du väl bara dra åt h****t. Du är så himla omogen och om det inte är samma person så kan ni TVÅ dra åt h****t och SLUTA kommentera!

2011-06-29 @ 19:15:49
URL: http://mmyyliife.blogg.se/
Postat av: Emma

Nej jag har faktiskt bakat :) Visst är dom fina?

Men du är för äcklig för att smaka på dom! :)

2011-06-30 @ 09:42:46
URL: http://hhjaartat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0