OMMG!!!

Hej!

Förlåt för dålig uppdatering idag, men jag har inte haft riktig tid. För efter skolan gick jag, Sofia och Tove till stan för att titta på klänningar till skolasvsluttningen, finns ju inget skit! Sen så gick Tove till bussen och jag och Sofia hem till mig och badade vattenspridare. Sen duschade jag först och sen hon. Sen så satt vi och tittade på gamla BB avsnitt. Och sen så gick hon hem och nu sitter jag här :) 'I skolan har det varit riktigt kul. Som vanligt :)
Imorgon ska jag och Sofia kanske gå på stan igen. Kanske. Har hittat ett par snygga skor iaf! Svarta är dom tyvärr... men dom är snygga tycker jag! :) Hoppas hoppas jag får dom av mamma :D
Nu ska jag gå och lägga mig! Ni får bilder och sånt imorrn!
Puss!! //

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0