omfg.....

Hejsan!

Fy fan vad less jag blir. Statistiken sjunker och sjunker och mindre kommentarer? Vad betyder det? Bloggar jag för lite? För mycket? Är min blogg bara allmänt dålig? aja... jag vet inte vad problemet är och lär aldrig få veta det, eftersom ingen kommenterar heller. Jag ska erkänna att jag känner mig tvingad till att skriva på bloggen, det är så j*vla tråkigt att blogga! fyy faan! Så jag kanske lägger ner bloggen...

Iallafall så tänkte jag blogga imorse men hann inte pga att mamma skulle hämta mig (eftersom min pappa har fått jobb!!!) Sen så åkte jag hem till Sofia. Det blev inget med Bea och Alva :( Vi kände att det inte var någon ide, Sofia skulle bort vid 3, typ och sen skulle man förklara vägen hem till hennes pappa osv.... Så vi tar det någon annan dag :) Längtar... Saknar er tjejer ♥ Jag och Sofia var vid stallet, och där stod Sessan i hagen! Jag blev ju skit rädd, trodde hon skulle bli såld. Men vi frågade vrf hon stod där och som tur var sa dom att hon stod därför att hon är så himla svårfångad i hagen (grönbetet.) PUHH! Men så himla skönt att se det gamla vanliga stallet igen!


Vad ljust hår jag fått! :o




Älsklingshesten! ♥


Hoot! ♥







PUSS!! //E ♥


Kommentarer
Postat av: Alva :)

Nej lägg inte ner bloggen :(. Jag gillar att läsa den <3

2011-06-25 @ 19:59:43
URL: http://adidasgirl.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack gumman att du skydder mig eller vad man ska säga ;p Love you soo much!Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig i livet :* Puss <333

2011-06-25 @ 22:27:22
URL: http://mmyyliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0