Oh baby, i´m in love!

Hej!

Nej.. nu blev jag suur! Statistiken var sjukt dålig! kom igen! Nu är jag iaf hemma från Sofia. Jag och Tove har varit där :) Vi har gjort en egen film :D sjukt kul! Ha-ha,,, den blev grymt bra :D

Efter skolan så gick jag, Jennifer och Sofia till stan. Och där tittade vi på klänningar till skolavsluttningen (eftersom ingen av hittat någon)  och ÄNTLIGEN hittade jag en! Som mamma köpte sen när hon gick hem från jobbet :) Jennifer hittade också en, men jag vet inte om hon ska köpa den. Sofia hittade inget. Sen så blir det ett par klackar till, det blir bra de :) Nu är jag hemma och har ätit lite gröt till middag :D Imorgon ska jag och T kanske va, har inte pratat om det med henne ännu :) Vi får se!


Åh tycker den är så fin! :)


Och det blir KANSKE dom här skorna. Dom kostar 400... Och är svarta... så får se :)

Puss! //


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0