Ni är underbara!

Morsning!

Nu har jag precis kommit ur duschen. Satt ute på baksidan en stund med mamma och pratade lite och försökte sola :) Har blivit väldigt brun sen stranden idag! Ingen direkt rand, men lite :) Det har varit KOKhett! Nästan för varmt. David och Agneta kom också till stranden idag. Jag och David badade 2 ggr :D STOLT! Men det var myycket kallare på fårö! Nu var det ganska skönt. Sen så när dom åkte hem, gick vi upp till mormor och morfar i husvagnen och så beställde vi pizza. Mumms! Sen så satt vi och pratade och lite sånt.
Statistiken är grym! 30 läsare. Mycket för min lilla blogg! :) tihi. Ni är så j*vla grymma! FORTSÄTT!
Nej nu ska jag strax gå och lägga mej, måste vara pigg till imorrn, då är det skola igen. Måste verkligen njuta av dom här dagarna. Vi går bara till nästa torsdag!! Och sen är det slut för världens bästa 6A :( Så tråkigt!


Det här var väl typ min outfit idag.


Bevis! Och om ni ser är mitt hår också blött! Alltså så doppade jag huvudet också :D

Puss! //


Kommentarer
Postat av: Alva

Var det så varmt i vattnet så att man kunde bada och doppa sig :O :) <3?!

2011-06-08 @ 19:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0