Morsning!


Vaknade halv 10. SÅ himla skönt att kunna sova ut. Men as sorgligt att inte se ridbanan utanför fösntret på morgonen :( Saknar allt och alla så mycket. Vid 3 ungefär kommer pappa och hämtar mig och Robin och sen så åker vi ut till vibble, där vi firara midsommarafton hos farmor och farfar med kusinerna! Kul ska det bli. Tar inte hästarna idag, hinner inte. Jag, Bea, Alva och Sofia ska ju va någon gång, ska fråga om vi kan kanske nån gång i nästa vecka! :)
Det blir bra de, men sen är det så att jag åker till Stockholm på söndag med morfar och mormor (och Robin) där vi ska typ gå på Gröna lund (vet inte) och shoppa och sånt :D Sen så kommer jag hem på onsdag igen. Och under tiden kan jag inte blogga ^^ Kanske, men jag tror inte det -.- Men det är bara några dar :)
Fan vad jag saknar min älskling....





busponnyn ♥


♥ Det är vi mot alla! ♥

PUSS!! Och ha en underbar midsommafton! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0