Människor är ju bara FÖR roliga!

Hejsan!

Förlåt för dålig uppdatering, har inte känt för att blogga. Jag och den riktige Sofia har tältat två nätter nu! Funny!
Sen så har vi inte gjort något speciellt, jo vi har varit i stallet, där vi har hjälpt Åsa (vår ridlärare) med små barn som är på ridläger. Haha! Skrattar åt vissa personer/person som kommenterar något dumt & omoget (och som andvänder mina vänners namn)  och sen att vi kan se deras Ip-adresser! Fy fan vad dåliga du/ni är!  HAHA!

dedu om Godmorgon!:
det ska du skita i ! : ofc ! <3 
Emma : Grr !
IP: 217.208.15.25


29 Juni, 11:55
det ska du skita i ! om Godmorgon!:
dedu: bra sagt !!! <3
Emma : jag skrev det där till dej !! :D
IP: 217.208.15.25

↑  HAHA! Titta på Ip-adresserna! 


Fy fan säger jag bara! (Dom här kommentarerna är på Sofias blogg.)  Ni är så himla ägda! 

Aja! Igår fick jag reda på att jag skulle rida ut Sessan till betet!!!!!!! OMFG! Så det ska jag också göra idag. Efter det ska jag och Sofia ut till Tove på fårö. Och vi sover där 2 dagar. Så då kan jag inte blogga :( 
Puss puss! och ha en bra helg! //



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0