kom igen då....

Hej!

NU har jag tid till att blogga. Har inte haft tid på hela dan. Imorse vaknade jag typ halv 9 eller var det var. Sen så ringde Malak och frågade om vi kunde va, men först skulle jag till stallet med Vendela. Så vi cyklade till stallet, och red. Jag red Sherry och hon Lisa. Vi red till kalkbrottet och badade lite med hästarna :) Eller vi badade bara till knäna typ. Det var jätte roligt :) Sen på vägen hem, tog vi en liten galopp och det blev ju skening ist. (hemväg.) Haha... så fick typ blåsor sen på händerna -.- ! Sen så cyklade vi hem, och jag var med Malak och Rayan. Vi spelade fotboll, gick till willys och köpte glass och pratade lite. Sen så åt vi hemmagjord pizza. Och tittade på Vampire Diaries. Samtidigt åt vi kladdkaka med grädde :) Och efter det tittade vi på en film som hette: "Just go with it" Riktigt bra faktiskt. Och nu ska jag gå och lägga mig :)

Och seriöst... är det bara mina vänner som läser min blogg? Nej jag tror faktiskt inte det. KOM IGEN KOMMENTERA!!!

Puss och godnatt! /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0