Ja/Nej

Tjena mors gummisnopp!

Nu är jag hemma! Det började med att jag gick upp typ halv 9. Då pappa skulle iväg och jobba :D Sen så vid typ 12 halv 1 kom Sofia och skulle hämta något här, men det blev att hon stannade xD tihi! Sen kom pappa och hämtade oss med blågula tåget och vi skulle lämna det ute i skogen någonstans, där hans bil stod. Sen skjutsade vi hem Sofia. Och sen åkte vi och hämtade brorsan, eftersom han hade varit vid kusinerna. På vägen åkte vi förbi affären, där jag köpte en chokladkaka, "Non Stop", mumma! Sen åkte vi förbi farmor och farfar. När vi kom dit hade dom plockat MASSA jordgubbar som jag åt mig fet på x) Och sen åkte vi hem, och nu sitter jag här :)
Jag ska äta pizza strax. mumms.. Imorgon ska vi hem till mamma. Då måste jag gå upp tidigt. Eftersom han skjutsar hem oss på morgonen. Nu är pizzan klar! Se you later!

Puss! /E ♥ BTW ska jag ha kvar bloggen? ja/nej?


Kommentarer
Postat av: Sofia

JAAAAAAA det är klart att du ska ha kvar bloggen! Den är så rolig att läsa :) Puss <3

2011-06-26 @ 18:50:35
URL: http://mmyyliife.blogg.se/
Postat av: maily (emilia)

Ja !!! Så klart!! Puss!!<333

2011-06-26 @ 19:55:10
Postat av: maily (emilia)

Ja !!! Så klart!! Puss!!<333

2011-06-26 @ 19:56:15
Postat av: Amanda

jätte fin blogg Embi ! <3 klart du ska ha kvar den !

2011-06-26 @ 20:32:01
URL: http://amandawiiman.blogg.se/
Postat av: malak

JA! klart du ska ha kvar bloggen:)Puss!!<333

2011-06-26 @ 21:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0