Home sweet home!

Hejsan!

Nu är jag hemma från Agneta, Albin och David (mammas kompis och hennes barn.) Det var gött! Jag och David satt och pratade och skrattade för fullt :) Medans Robin och Albin pratade lite spel. Sen så var mammas andra kompis, Kari och hennes barn, Maja och Dennis också där. Så det var skoj :) Efter vi ätit cyklade jag, David, Albin, Robin och Dennis till willys och köpte godis. Och sen så cyklade jag och Robin hem till oss, och dom andra till David och Albin. Så nu sitter jag här :) Ska inte göra något speciellt ikväll, tänkte ringa Malak och Rayan, men jag känner att kroppen är helt slut. Så jag tror inte jag orkar, men vi får se :)


Myyycket mmmmaaascaaarrraaa :D




SNYGGISCH---....----


Puss!! //




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0