Hej!

Hejsan!

Nu sitter jag hemma hos Sofia och bloggar. Vår familj har ätit med dom, vi åt grillat! Till efterätt åt vi glass med massa jordgubbar! Mumms! Sen så har jag hjälpt Sofia en hel del, eftersom hon startat en blogg! (www.mmyyliife.blogg.se) CHECKA! :) Hennes blev jätte bra, tyckte jag. Fin :) Sen så sover jag här också. Imorgon är det upp och hoppa och packa inför det 6-dagars långa ridlägret!! OMG!! ÄR sååå nervös! På landet, 6 dar, utan fb = HERREGUD! haha! Det går nog bra.
Sen imorron ska vi ta Lisa och Sherry. Vi ska träna på dressyr. Tror vi :)
På natten där ska Sofia sova hos mig, eftersom hennes mamma ska till Stockholm och inte kan skjutsa henne till lägret.
Btw, så förstår ni väl att jag inte kan blogga på 6 dar? :( Boring, elr hur!? MEN, ni får f*n i mig hålla er kvar :D
Nej nu blir det typ en bild från skolavslutningen, höll på att gråta :o så himla sorgligt! Nej fy! Det hemskaste jag varit med om! Och det blev ju inte bättre av att fröknarna står och lipar... haha! Sen så fick vi 170 spänn var, från vår klasskassa och sen så fick vi ett litet häfte med arbete vi gjort från 4:an och 5:an och gamla bilder! Omg, så skönt att återuppleva alla minnen! Kommer verkligen sakna denna klass. Men nu ska Sofia slänga in ett inlägg på sin blogg, så bye! :)


Älskar er alla! ♥ (Vi samlades på fotbollsplanen, typ hela klassens favoritställe!)

Puss och godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0