Godmorgon, nu ska ni få en liten bildbomb! :D

Tjena!

Godmorgon! Vaknade runt halv 9. Och då hoppade jag in i duschen. Det var as skönt! Sen så åt jag frukost och såg på Vampire Diaries avsnittet från igår. Och sen så kom pappa och Bella (dom är här nu) och jag har fortsatt att träna henne att snurra runt :) Hon är jätte duktig och fattar lätt.
Vid 1 ska jag, Malak och Rayan till stan, jag ska se efter en avsluttningsklänning. Och några klackskor :)

Några bilder från hingstutsläppet:


SÅÅ söt!







Hingsten.


Bella ♥


omg -.-

Från mormor och morfars husvagn :)



Från stallet igår


Skönt med en kalldusch efter en varm uteritt :)


Och allt i onödan sen.... haha

Fick tyvärr inga bilder på Sherry :(

Och hemma:


mumms!

Puss och vi hörs sen! Nu ska jag göra mig i ordning och sen blir det stan!

//


Kommentarer
Postat av: iidajohansson

sv: Nikon D3000 ;)

2011-06-04 @ 12:44:22
URL: http://ourdayforastory.blogg.se/
Postat av: iidajohansson

4-5 tusen kanske :)

2011-06-04 @ 16:38:25
URL: http://ourdayforastory.blogg.se/
Postat av: Alva

Fina bilder ;)

2011-06-04 @ 18:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0