godis sugen osvosvosvosvosv......................

Godkväll!

Min dag idag har varit bra. Pappa hämtade oss vid typ halv 3. Då åkte vi till Ica Maxi och köpte läsk. Sen åkte vi ut till änget och där var farmor och farfar, och kusinerna. Vi åt jordgubbstårta och bullar! mumma! Satan vad gött!
Sen så åkte vi hem, och jag har inte gjort något speciellt ikväll, chillat, varit ute med hunden en liten längre promenad. Är typ AS godis sugen.... Som rubriken lyder,,, inte kul... Jag rotade runt i skafferiet och hittade popcorn, som jag kanske ska poppa upp. Gillar inte popcorn så värst men aja... bättre än inget. Sms:ar med Bea, vi pratade om att kanske va imorrn. Hon, jag, Sofia och Alva. Inte 100% säkert ännu. Men vi får se.







Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0